Tην προτίμηση των Αμερικανών καταναλωτών στα ελληνικού τύπου προϊόντα γιαούρτης, επιβεβαιώνουν πρόσφατα στοιχεία, σύμφωνα με έκθεση του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του προξενείου της Ελλάδας στον Άγιο Φραγκίσκο των στις ΗΠΑ.
Ειδικότερα, όπως σημειώνεται στο σχετικό έγγραφο, η αξία των πωλήσεων της ελληνικού τύπου γιαούρτης αυξήθηκε μέσα σε πέντε χρόνια από τα 35,4 εκατ. δολάρια σε 2 δισ. δολάρια (εκτίμηση για το 2012).
Αυτή η τάση ώθησε μεγάλες εταιρείες εμπορίας γιαούρτης να συμπεριλάβουν στον κατάλογό τους και ελληνικού τύπου γιαούρτη (πχ Yoplait και Stonyfield).
Η Yoplait ανήκει στην General Mills, ενώ η Stonyfiled στον όμιλο Danone.
Η Danone πουλάει επίσης μέσω των επωνυμιών Dannon και Oikos.
Εντούτοις, τη μεγαλύτερη αύξηση (144%) στις πωλήσεις του συγκεκριμένου είδους κατά το περασμένο έτος παρουσίασε η Chobani (ιδιοκτησίας Agro- Farma).
Το μερίδιο της Chobani στην αγορά ελληνικού τύπου γιαούρτης φθάνει το 47,3%, ενώ αναφέρεται ότι η Dannon Oikos με 19,7% εκτόπισε την Fage (13,9%) από τη δεύτερη θέση.
Ιδρυτής της Chobani είναι ο Τούρκος μετανάστης Χαμντί Ουλούκαγια, ο οποίος ίδρυσε και την Agro- Farma και όπως φαίνεται από τα στοιχεία, παρά τη σημαντική αύξηση των πωλήσεων ελληνικού τύπου γιαούρτης, καμία ελληνική εταιρεία δεν μπόρεσε να επεκταθεί με αξιώσεις στην αμερικάνικη αγορά.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου