
Όπως επισημαίνει ο βουλευτής, «μετά την καταστροφή του οδικού τμήματος Παραδείσια – Τσακώνα, το 2003, από το 2004 και μετά εκπονήθηκαν οι απαιτούμενες μελέτες για ανακατασκευή, εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του έργου ύψους 114 εκατ. ευρώ, έγινε η δημοπράτηση, υπεγράφη η σύμβαση και άρχισαν οι εργασίες το 2006 με χρόνο παράδοσης το 2010. Ενώ τα πρώτα χρόνια προχωρούσαν οι εργασίες κανονικά, από τα μέσα του 2010 δεν εκταμιεύθηκαν τα απαιτούμενα χρηματικά ποσά, με αποτέλεσμα την επιβράδυνσή τους κι έτσι την αναβολή παράδοσης του έργου, αρχικά για το φθινόπωρο του 2010, μετά το Δεκέμβριο του 2010, με μια μικρή παράκαμψη πεντακοσίων μέτρων. Στις 7 Δεκεμβρίου 2010 κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης που είχα καταθέσει, ο υφυπουργός κ. Μαγκριώτης διαβεβαίωνε ότι θα καταβληθούν τα οφειλόμενα στην κατασκευάστρια εταιρεία και ότι εκτός από τη γέφυρα Τ4, η οποία θα δοθεί στις 28 Οκτωβρίου 2011, το υπόλοιπο τμήμα θα δοθεί τον Απρίλιο του 2011».
Ο κ. Λαμπρόπουλος επικαλείται πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες «τα χρήματα δεν έχουν καταβληθεί, οι εργασίες δεν προχωρούν και η παράδοση μετατίθεται ξανά από τον Απρίλιο χωρίς να γνωρίζουμε για πότε».
Τονίζει δε ότι και στην παλαιά εθνική οδό, από την οποία σήμερα διεξάγεται η κυκλοφορία, έχει σημειωθεί κατολίσθηση στη θέση Δερβένι και κινδυνεύει να αποκοπεί οδικά η Μεσσηνία από την Αθήνα μέσω Τρίπολης.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου