PYLOS NEWS MESSINIA

“Είναι φερέφωνο η ΝΟΔΕ Μεσσηνίας”….

Χθές η ΝΟΔΕ Μεσσηνίας με εισήγηση του προέδρου της κ.Περικλή Μαντά κάλεσε σε απολογία με την μομφή του καιροσκοπισμού τρία τοπικά στελέχη της Μεσσηνίας. Ανάμεσα τους και ο στενός συνεργάτης του δημάρχου Καλαμάτας κ.Γιάννης Μπάκας.
 “ΑΛΛΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ ”
Επιστρέφει ο Γιάννης Μπάκας τον χαρακτηρισμό του «πολιτικού καιροσκόπου» και απαντάει για τη διαγραφή του από τη Νέα Δημοκρατία, μετά την παρουσία του στα εγκαίνια των γραφείων της Χρυσής Αυγής στη Μεσσήνη… «Πολιτικός καιροσκόπος είναι αυτός που σιωπά προκειμένου να κάνει τις δουλειές του, όπως άλλωστε κάνουν διάφοροι μεγαλοσχήμονες παράγοντες», είναι η απάντηση του Γιάννη Μπάκα στην αναφορά του προέδρου της Νομαρχιακής Διοικούσας Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, Περικλή Μαντά. «Εγώ στη ζωή μου έχω μάθει να μιλάω και αυτό θα πράττω όσο ζω», τόνισε ο Γιάννης Μπάκας, ενώ για τη σχέση του με τη Νέα Δημοκρατία σημείωσε: «Ψυχικά έχω αποσυνδεθεί από τη Νέα Δημοκρατία από τότε που πρόσδεσε την πατρίδα και το λαό μας στο μνημόνιο των χιλιάδων αυτοκτονιών, της λεηλασίας και της εξόντωσης των πολιτών αλλά και του ξεπουλήματος της χώρας σε ξένα και ντόπια οικονομικά συμφέροντα». Ο Γιάννης Μπάκας δήλωσε και το εξής: «Με καλούνε να απολογηθώ; Δεν πρόκειται να απολογηθώ σε κανένα πολιτικό όργανο, γιατί τα θεωρώ όργανα φερέφωνα χωρίς σκέψη και χωρίς άποψη. Είναι αυτονόητο ότι έχω αποχωρήσει από τη Νέα Δημοκρατία. Μόνο στους πολίτες που με αναδεικνύουν επί έξι τετραετίες δημοτικό σύμβουλο, εντός ή εκτός κομματικού μαντριού, απολογούμαι και αυτοί οι πολίτες ανήκουν σήμερα σε όλους τους πολιτικούς χώρους. Γι’ αυτό και όποιος με προσκαλέσει, όποτε με προσκαλέσει, εγώ θα ανταποκριθώ. Λέω δε ότι την επόμενη φορά δεν θα βρίσκομαι στις παρυφές της συγκέντρωσης που θα προσκληθώ αλλά θα είμαι στην πρώτη σειρά, γιατί δεν χρωστάω σε κανέναν».
Share on Google Plus

About ellinas

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου