PYLOS NEWS MESSINIA

«Αχαρακτήριστο» το τμήμα Τρίπολης - Καλαμάτας

Άγνωστο τι επιφυλάσσει το μέλλον για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου και συγκεκριμένα για το τμήμα του από την Τρίπολη έως την Καλαμάτα. Κι αυτό, γιατί το συγκεκριμένο τμήμα έχει αρχίσει να… βελτιώνεται εδώ και κάποια χρόνια, χωρίς όμως να έχουν ακόμη ολοκληρωθεί οι απαιτούμενες εργασίες. Τα στοιχεία αυτά δεν είναι νέα.
Νέο, όμως, είναι ότι στο νομοσχέδιο για τον ΟΣΕ που κατατέθηκε από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημ. Ρέππα δε διευκρινίζεται σε ποια από τις τέσσερις κατηγορίες του σιδηροδρομικού δικτύου θα ανήκει το εν λόγω τμήμα, μετά και την …ολοκλήρωση των έργων ανακαίνισης.
Όπως αναφέρεται στο νομοσχέδιο, οι κατηγορίες του σιδηροδρομικού δικτύου είναι οι εξής:
-Ενεργό δίκτυο στο οποίο διενεργούνται σιδηροδρομικές μεταφορές.
-Δίκτυο υπό κατασκευή, δηλαδή αυτό που βρίσκεται στο στάδιο της κατασκευής και μετά την ολοκλήρωση του θα διασυνδεθεί με το ενεργό δίκτυο.
-Ενεργό δίκτυο σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας, στο οποίο εκτελούνται εργασίες συντήρησης και επισκευής, ώστε να ενταχθεί αργότερα στο ενεργό δίκτυο.
-Καταργημένο δίκτυο στο οποίο δε διενεργούνται σιδηροδρομικές μεταφορές και παύει να αποτελεί μέρος της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής.

Έτσι, θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε τις όποιες εξελίξεις Όσον αφορά στο δίκτυο της Πελοποννήσου, σύμφωνα με σχετικό γράφημα της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία», το τμήμα Τρίπολη – Ναύπλιο - Κόρινθος – Αθήνα έχει ενταχθεί στη γραμμή υψηλών ταχυτήτων με ηλεκτροκίνηση σε εκτεταμένα τμήματα. Στην ίδια κατηγορία έχει ενταχθεί και το τμήμα Πάτρα – Πύργος – Ζευγολατιό. Το τμήμα Πάτρα – Κιάτο βρίσκεται υπό ανακατασκευή, ενώ το τμήμα Τρίπολη – Καλαμάτα σημειώνεται με την ένδειξη «κλειστό από το 2002».
Share on Google Plus

About ellinas

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου