
Νέο, όμως, είναι ότι στο νομοσχέδιο για τον ΟΣΕ που κατατέθηκε από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημ. Ρέππα δε διευκρινίζεται σε ποια από τις τέσσερις κατηγορίες του σιδηροδρομικού δικτύου θα ανήκει το εν λόγω τμήμα, μετά και την …ολοκλήρωση των έργων ανακαίνισης.
Όπως αναφέρεται στο νομοσχέδιο, οι κατηγορίες του σιδηροδρομικού δικτύου είναι οι εξής:
-Ενεργό δίκτυο στο οποίο διενεργούνται σιδηροδρομικές μεταφορές.
-Δίκτυο υπό κατασκευή, δηλαδή αυτό που βρίσκεται στο στάδιο της κατασκευής και μετά την ολοκλήρωση του θα διασυνδεθεί με το ενεργό δίκτυο.
-Ενεργό δίκτυο σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας, στο οποίο εκτελούνται εργασίες συντήρησης και επισκευής, ώστε να ενταχθεί αργότερα στο ενεργό δίκτυο.
-Καταργημένο δίκτυο στο οποίο δε διενεργούνται σιδηροδρομικές μεταφορές και παύει να αποτελεί μέρος της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής.
Έτσι, θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε τις όποιες εξελίξεις Όσον αφορά στο δίκτυο της Πελοποννήσου, σύμφωνα με σχετικό γράφημα της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία», το τμήμα Τρίπολη – Ναύπλιο - Κόρινθος – Αθήνα έχει ενταχθεί στη γραμμή υψηλών ταχυτήτων με ηλεκτροκίνηση σε εκτεταμένα τμήματα. Στην ίδια κατηγορία έχει ενταχθεί και το τμήμα Πάτρα – Πύργος – Ζευγολατιό. Το τμήμα Πάτρα – Κιάτο βρίσκεται υπό ανακατασκευή, ενώ το τμήμα Τρίπολη – Καλαμάτα σημειώνεται με την ένδειξη «κλειστό από το 2002».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου