PYLOS NEWS MESSINIA

Επίσκεψη Δ. Καφαντάρη στο έργο για τη βελτίωση του δρόμου Πλατανόβρυση- Άνω Αμπελόκηποι

dromos2Το έρ­γο για τη βελ­τί­ω­ση του δρό­μου Πλα­τα­νό­βρυ­ση-Ά­νω Αμ­πε­λό­κη­ποι ε­πι­σκέ­φθη­κε, σή­με­ρα, ο Δή­μαρ­χος Πύ­λου-Νέ­στο­ρος, Δη­μή­τρης Κα­φαν­τά­ρης, μα­ζί με κλι­μά­κιο μη­χα­νι­κών της Τε­χνι­κής Υ­πη­ρε­σί­ας του Δή­μου, έ­τσι ώ­στε να ε­νη­με­ρω­θεί για την πρό­ο­δο των ερ­γα­σι­ών.Πρό­κει­ται για το έρ­γο «Βελ­τί­ω­ση το­πι­κής ο­δού Τ.Κ. Χαν­δρι­νού (οικ. Πλα­τα­νό­βρυ­σης) με Τ.Κ. Αμ­πε­λό­κη­πων του Δή­μου Πύ­λου-Νέ­στο­ρος», του ο­ποί­ου το συμ­φω­νη­τι­κό υ­πο­γρά­φη­κε, την Τε­τάρ­τη 26 Μαρ­τί­ου του 2014, με­τα­ξύ του Δη­μάρ­χου Πύ­λου-Νέ­στο­ρος, ως εκ­πρό­σω­πο του Δή­μου και του α­νά­δο­χου του έρ­γου, Πέ­τρου Ρέ­νε­ση. Ο προ­ϋ­πο­λο­γι­σμός με­λέ­της εί­ναι 1.160.000,00 Ευ­ρώ, ε­νώ το έρ­γο εν­τάσ­σε­ται στο Ε­πι­χει­ρη­σια­κό Πρό­γραμ­μα «Δυ­τι­κής Ελ­λά­δας-Πε­λο­πον­νή­σου-Ι­ο­νί­ων Νή­σων 2007-2013».
Πιο συγ­κε­κρι­μέ­να, οι ερ­γα­σί­ες α­φο­ρούν στην βελ­τί­ω­ση κυ­ρί­ως με α­σφαλ­τό­στρω­ση της υ­φι­στά­με­νης ο­δού που συν­δέ­ει τον οικ. Πλα­τα­νό­βρυ­σης της Τ.Κ. Χαν­δρι­νού με τον οικ. Ά­νω Αμ­πε­λο­κή­πων της Τ.Κ. Αμ­πε­λό­κη­πων Δή­μου Πύ­λου Νέ­στο­ρος. Η ο­δός δι­έρ­χε­ται εν­τός δύ­ο Δη­μο­τι­κών Ε­νο­τή­των του Δή­μου. Έ­χον­τας κυ­ρί­ως ε­παρ­χια­κή δευ­τε­ρεύ­ου­σα κυ­κλο­φο­ρί­α, συν­δέ­ει τις δύ­ο Το­πι­κές Κοι­νό­τη­τες, ε­νώ ταυ­τό­χρο­να α­να­βαθ­μί­ζει και βελ­τι­ώ­νει την προ­σβα­σι­μό­τη­τα με­τα­ξύ των Τ.Κ. στο ε­σω­τε­ρι­κό του Δή­μου.
Ε­πι­προ­σθέ­τως, ό­σον α­φο­ρά τις ερ­γα­σί­ες, προ­βλέ­πε­ται δι­α­γράμ­μι­ση και  το­πο­θέ­τη­ση πι­να­κί­δων, α­να­κλα­στή­ρων ο­δο­στρώ­μα­τος και στη­θαί­ων α­σφα­λεί­ας. Το συ­νο­λι­κό μή­κος του δρό­μου προς βελ­τί­ω­ση φτά­νει τα 4.333 μ., ε­νώ το πλά­τος του εί­ναι 5,5 μ.
Ο Δή­μαρ­χος, δη­λώ­νον­τας αρ­κε­τά ι­κα­νο­ποι­η­μέ­νος για την πο­ρεί­α του έρ­γου, τό­νι­σε: «Ο τό­πος μας συ­νε­χί­ζει να α­να­πτύσ­σε­ται. Α­πό­δει­ξη εί­ναι το ση­μαν­τι­κό αυ­τό έρ­γο βελ­τί­ω­σης του δρό­μου Πλα­τα­νό­βρυ­ση-Ά­νω Αμ­πε­λό­κη­ποι , το ο­ποί­ο ο­δεύ­ει προς την ο­λο­κλή­ρω­σή του. Το έρ­γο αυ­τό πρό­κει­ται να α­να­δεί­ξει τον ο­ρει­νό ά­ξο­να του δή­μου μας, ε­νώ ταυ­τό­χρο­να θα συμ­βά­λει στην δι­α­σφά­λι­ση της προ­σβα­σι­μό­τη­τας στην πε­ρι­ο­χή. Η δι­α­δρο­μή α­πό του Χαν­δρι­νού μέ­χρι τη Φοι­νι­κούν­τα και τα χω­ριά της Κο­ρώ­νης θα εί­ναι πλέ­ον α­σφα­λής για τους κα­τοί­κους και τους ε­πι­σκέ­πτες.»
Share on Google Plus

About ellinas

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου