PYLOS NEWS MESSINIA

Η πολιτική της αδεξιότητας και με μουσική α-Παιδεία

Εντελώς παράλογα είναι αυτά που διαδραματίζονται καθημερινά στις Υπηρεσίες μας. Είμαι ένας λιμενικός που του οφείλουν οδοιπορικά από το 2009 και ιατροφαρμακευτικές δαπάνες από το 2010. Δεν μου έχει χορηγηθεί ποτέ ούτε απολύτως τίποτα από την υπηρεσία, καλύπτοντας από το πενιχρό μου εισόδημά μου, το κόστος των υπηρεσιακών στολών μου.
 Με το καθημερινό βομβαρδισμό από τα ΜΜΕ και τους κυβερνητικούς παράγοντες για μειώσεις στους μισθούς μας, τινάζοντας τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς στον αέρα, προκύπτουν προβληματισμοί με την κυβερνητική ασυνέπεια, όταν ακούγαμε προεκλογικά από τα χείλη του σημερινού πρωθυπουργού, ότι υπάρχει πολύ λίπος στην σπατάλη του κράτους και ότι θα κινηθεί στην περικοπή της σπατάλης αυτής, προκειμένου να μην θιγούν οι μισθοί. Αντί αυτού, βλέπουμε σήμερα 24 Σεπτεμβρίου 2012, να έχει μεταβεί Λεωφορείο του Λ.Σ με την Μουσική/Λ.Σ. (μπάντα), στον τόπο καταγωγής του πρωθυπουργού, επιβαρύνοντας με ένα σημαντικό κόστος την υπηρεσία, μόνο και μόνο για φανφάρες!
 ΚΑΙ ΡΩΤΩ: ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ; Η ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΥΛΟΥ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΣΕ; Από το http://www.neaplefsi.gr/02,23,1066,00.aspx
Share on Google Plus

About ellinas

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου