PYLOS NEWS MESSINIA

Στην τουριστική έκθεση World Travel Market στο Λονδίνο η Περιφέρεια

Της Βίκυς Βετουλάκη 
 
Στη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market στο Λονδίνο συμμετέχει από αύριο έως και τις 7 Νοεμβρίου η Περιφέρεια Πελοποννήσου.
H World Travel Market είναι μία από τις εκθέσεις που συγκεντρώνει κάθε χρόνο τα βλέμματα και το ενδιαφέρον ολόκληρης της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Αποτελεί το κορυφαίο τουριστικό γεγονός της Μεγάλης Βρετανίας, αλλά και ένα από τα σημαντικότερα διεθνώς.
Όπως ανέφερε σχετικά η αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου, η αποστολή της Περιφέρειας έχει ήδη προγραμματίσει ραντεβού με εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς της Μεγάλης Βρετανίας, αλλά και δομές με τις οποίες υπάρχει συνεργασία, όπως η αεροπορική εταιρεία EasyJet.
«Στην αποστολή μας, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα συμμετέχουν ξενοδόχοι από όλη την Πελοπόννησο, με στόχο να προωθήσουν τα δικά τους τουριστικά προϊόντα. Στην έκθεση θα προβάλουμε στο αγγλικό κοινό τα νέα μας σποτ, καθώς και τα φυλλάδιά μας για όλες τις Π.Ε τους τόπου μας. Στην Πελοπόννησο, με εξωστρέφεια, σκληρή δουλειά και συνεργασίες, λέμε όχι στη μιζέρια και ξεπερνάμε την κρίση», σχολίασε η κα Νικολάκου.
 
Τουριστικό προϊόν
Με αφορμή τη συμμετοχή στην έκθεση, η ίδια παρατήρησε ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου καταβάλλει μια σημαντική προσπάθεια, θέτοντας τον τουρισμό ως βασικό μοχλό ανάπτυξης: «Αυτό, άλλωστε, αποτελούσε και βασική μας προγραμματική δέσμευση, με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα βασισμένο στην καθολική προσέγγιση και ολοκληρωμένη διαχείριση του τουριστικού μας προϊόντος. Άλλωστε, η τουριστική ανάπτυξη, σε συνδυασμό με τα ποιοτικά μας προϊόντα, κράτησαν την Πελοπόννησο όρθια τα τελευταία δύσκολα χρόνια της ύφεσης που διανύσαμε και συνεχίζουμε να διανύουμε.
Σε κάθε δράση αντιμετωπίζαμε την Πελοπόννησο ως έναν ενιαίο προορισμό, ένα νησί με ενταγμένες σε επίπεδο προβολής την Ηλεία και την Αχαΐα.
Καταφέραμε και εκμεταλλευτήκαμε κάθε χρηματοδοτικό εργαλείο όπως το ΕΣΠΑ, ώστε να μην επιβαρύνουμε τον κρατικό προϋπολογισμό και σχεδιάσαμε μια στοχευμένη τουριστική πολιτική, την οποία και υλοποιούμε. Με σκληρή δουλειά, δίχως μεγαλοστομίες και αέναους σχεδιασμούς, υλοποιούμε άμεσα το δυναμικό προγραμματισμό μας. Ο σχεδιασμός μας είχε ενέργειες, όπως ένα σύγχρονο marketing plan, τη μελέτη με το νέο μας brand “Μυθική Πελοπόννησος” και την εφαρμογή του σε portal, σε προωθητικά φυλλάδια, σε σύγχρονα τουριστικά σποτ, σε καμπάνια στα social media (facebook, twitter, youtube), το πρώτο διαδραστικό λεύκωμα, ακόμη και 2 εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας υλοποιήσαμε που ούτε σε εθνικό επίπεδο έχουν υλοποιήσει. Σημαντικές είναι οι 10 εμπειρίες στις οποίες έχουμε διαρθρώσει τον προορισμό μας, με έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, τη γαστρονομία, την ιστορία μας και τον πολιτισμό.
Σημαντικό έργο αποτελεί και το Πελοποννησιακό Σύμφωνο Ποιότητας, όπου συνδυάζουμε τον προορισμό με τα ποιοτικά μας προϊόντα και τη γαστρονομία».

Share on Google Plus

About ellinas

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου