Η παράκαμψη διέρχεται γεωργικές εκτάσεις με ελιές αρδευόμενες και θερμοκήπια πρώιμων κηπευτικών. Στα 2.400 μέτρα προβλέπεται ο δεύτερος ανισόπεδος κόμβος που εξασφαλίζει την είσοδο - έξοδο από την πόλη των Φιλιατρών κεντρικά και την κίνηση προς την παραλία.
Η παράκαμψη θα συναντήσει το δρόμο Φιλιατρά - Γαργαλιάνοι μετά από 5.300 μέτρα, όπου θα δημιουργηθεί ανισόπεδος ημικόμβος. Για την επιλογή της δυτικής παράκαμψης σε ....... σχέση με την ανατολική σημειώνονται τα εξης:
«Η ταχύτητα μελέτης είναι 90 χιλιόμετρα την ώρα. Η χάραξη στη λύση αυτή κινείται σε ηπιότερο εδαφικό ανάγλυφο και παρουσιάζει καλύτερα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, λιγότερα χωματουργικά έργα με σχεδόν μηδενικά ορύγματα, μειώνοντας σημαντικά τις δυσμενείς περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε σχέση με την παράκαμψη από τα ανατολικά.
Επιπλέον, κινείται σε περιοχή ελεύθερης δόμησης, με αποτέλεσμα να μη θίγονται κατοικίες και να ελαχιστοποιούνται τα προβλήματα απαλλοτριώσεων. Ακόμα,δεν παρεμποδίζει τη μελλοντική επέκταση του οικισμού, η τάση της οποίας είναι προς την ανάντι περιοχή ανατολικά, ενώ παράλληλα διέρχεται σε μικρότερη απόσταση από το εμπορικό κέντρο του οικισμού το οποίο βρίσκεται στη δυτική πλευρά του."
Στη διέλευση διασταυρώνει μόνο δύο κύριες οδούς του υφιστάμενου οδικού δικτύου, και αυτές σε περιοχές ελεύθερης δόμησης, σε αντίθεση με την ανατολική παράκαμψη η οποία διασταυρώνει τουλάχιστον 4 οδούς που οδηγούν στις ανάντι οικιστικές περιοχές και μάλιστα στις περισσότερες υπάρχει ανάπτυξη δόμησης σε άμεση γειτνίαση.
Εξασφαλίζει καλύτερη εξυπηρέτηση του οικισμού και καλύτερη σύνδεση της επαρχιακής οδού Φιλιατρά -Μαραθούπολη μέσω του υφιστάμενου οδικού δικτύου στα δυτικά όρια του οικισμού σε σχέση με την ανατολική.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου